quarta-feira, março 01, 2006

Este ano o Antroido foi Fasnacht

Xa sei que tiven o blog un pouco abandonado estes días, pero é que o Radical e máis eu andamos de rule polo país dos reloxos, os chocolates e a neutralidade cabrona. Sí, ía moiiiito frío, para que imos dicir que non. O domingo pola tarde voltaba o tren de Interlaken a Basilea cheo de suizos cos esquís ás costas. Polo demáis, foi unha experiencia lingüística bastante desconcertante: coas miñas 50 palabras en alemán e o meu francés de Bricomanía, remataba por farfullar unha caste de lingua franca que tiña que ser desconcertante para os suizos, ainda que parecían aturalo estoicamente. Por fortuna, todo o que tiña algo para vender parecía entender o inglés sen máis problema, así que, cando esquecín a corrección política e lembrei que o importante nesta vida é que a unha a entendan, todo foi ben. Ainda así, seguía tendo o seu punto rematar con un "die rechnung, bitte" e dando as "danke". A foto é do Paul Klee Zentrum que, ademáis de ter unha cantidade incrible de obra de Paul Klee, é unha pasada coma edificio. Ademáis, había calefacción...
Opinions:
Notabase o paron pero desta vez foi por unha boa razon.
Eu nunca fun a Suiza e apeteceme. Quen sabe ?, noutra ocasion.
Suiza sempre foi neutral e seguira sendoo porque e o deposito das riquezas do mundo e iso respetase que aqui mandan os ricos.
Un saudo.
 
Descúlpase o parón. E, por certo, que envexa. Eu nunca fun a Suíza.
 
Pois xa tes certa maña se es quen de que te entendan en inglés. Eu, co meu acento Rías Baixas, teño un inglés que so o consiguen descifrar eses tipos que serían capaces de entender o argumento de “la insoportable levedad del ser” narrada por un esquimal tatexo. Cada vez que fago unha escapa teño que andar a procurar un deses talentosos para non perderme. Aldeano que é un.
 
Acedre: agora mesmo, dende Madrid e Lisboa hai voos moi baratos a Suiza... o problema é ao chegares alí, que hai que levar un carro de cartos ;).
Naufrago: vostede é moito máis "envexable", sen dúbida... O que gostaría eu de valer para escritora.
larvós: Tendo en conta que estudo Filoloxía Inglesa, se non me entenden en inglés, malo sería ;).
Filladorozas: Xa sabía eu que ao aparecer a palabra aldeano falaba vostede seguro. Un pracer saber que anda por aquí. Moitos bicos.
Apertas a tutiplén.
 
Grazas pola visita e o apuntamento que fixeches no meu blog, gustaríame coñecer o museo de Paul Klee, é un artista de difícil clasificación ao que admiro.
Un saúdo
 
Enviar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?