quinta-feira, dezembro 15, 2005

Si señora...

Hoxe, ao comprobar as visitas do meu blog case caio da cadeira: case o triple do habitual. Abraiada, entrei a comprobar de ónde viña tanta circulación... Foi doado seguir a pista: moitísimas viñan do blog de Todonada, pois onte á súa autora deulle por citar o meu post. Ningunha dúbida sobre que é unha auténtica creadora de tendencias. Pola parte que me toca, agradezollo, María. Por certo... canta xente da Xunta le o seu blog.
Opinions:
Aledome de que tiveses comentarios.
Sempre aleda, nonsi?.
Dicir que eu entrei "directo" no teu blogo. Xa somos amigos virtuais dende hai un chisco.
Saudos.
 
O mérito é teu, disfruta del.
Unha aperta.
:)
 
Parabéns pola entrada masiva de xente, o blogomillo cada día tira máis, respecto ó das visitas dende a Xunta... coido que buscar unha explicación é perder o tempo, pero claro, agora entendo eu por qué cando vou por alí vexo menos xente na cafetaría. Bicos
 
Se cadra acabas ti sendo un creador de tendencias. Todo é o poñerse ;)
Concordo con Marinha, disfruta do mérito, mercécelo.
 
Pois... non sei se intentar poñer de tendencia o solomillo ibérico :D, Nemeth, ¿qué lle parece?
 
Eu apúntome a esa tendencia. De feito xa a seguín o sábado pola tarde :). Con fins de semana así... non chego a reis.
E como din na miña casa, na terra dos lobos, oular coma eles.
 
Enviar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?