terça-feira, novembro 08, 2005

Tardíamente, Le Carre

Miña cuñada bromeaba o outro día con meu irmán sobre as supostas "vocacións tardías" del... Será cousa xenética, pois eu teño una devoción máis que vocación tardía por Le Carre. Disfruto cos seus espías de medio pelo, xoguetes nas mans dos poderosos. Animada por isto e porque gostara de Cidade de Deus, a peli que nos deu a coñecer a Fernando Meirelles, fun ao cinema a ver "El jardinero fiel", baseada na novela do mesmo título. Hai tanta xente que fai boas críticas cinematográficas que me vou limitar a decir que gostei, que o destino que agarda a aqueles que tratan de loitar contra tantos abusos que teñen lugar no ¿Cuarto? Mundo me fixo pensar en Chico Mendes e súa morte anunciada a mans daqueles aos que amolaba a súa defensa da selva... Cambiamos Brasil por Africa e os recursos naturais polas menciñas e o barata que custa unha vida por aqueles lugares e o símil está probado.
Vaian vela... e se lles apetece, boten unha ollada a web, que é ben linda e ten unha música moi chula tamén.
Opinions:
Oí el otro día en la radio que Meirelles estrenaba su segunda. También me encantó Cidade de Deus, y si hablas bien de esta, habrá que ir a verla.
Saludos.
 
O poster da peli non lle fai xustiza... da a sensación de ser unha peli romántica, e sí, romántica é, pero... doutro xeito. Non explicito máis para non ser una superspoiler da vida :)))
Unha aperta.
 
Enviar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?