sábado, outubro 01, 2005

Enfermeira

Un amable comentarista habitual deste blog preguntaba por qué non escribo... Non sei, non teño ganas. Resulta que o meu Radical está malo, leva case dúas semanas enfermo e mesmo unha semana de baixa laboral. Así que estou de enfermeira, pero non coma a da foto (por desgraza), senon das outras, das que preparan zumes de laranxa, idean menús para persoas que apenas teñen sentido do gusto, vixian que o enfermo tome a medicación e tentan que se abrigue con 30 graos no exterior (cousa difícil).
Supoño que o do Radical non é nada serio, non debería selo, ainda que está resultando moi pesado para él. O malo é que chove sobre mollado, e ven a encher aínda máis o vaso das enfermidades familiares que nos últimos tempos abondan de máis tanto na familia propia coma na política.
E estou un pouco desanimada, para qué negalo...
Moitas grazas, acedre, por preguntar. Déchesme unha alegría.
Opinions:
Pois nada. Moito ánimo. Hai rachas... Unha aperta solidaria e que pronto poidamos lerte coma sempre.
 
No sé qué tiene este principio de otoño, pero estamos todos de capa caída.

Ánimo, superenfermeira.

Saúdos.
 
Entre tanta chamada entrante e sainte para preguntar polas saúdes varias, Tfonica ha de estar a facerse de ouro...
Grazas aos dous.
A ver se me entono un pouquiño...
Un bico.
 
Voume ruborizar e todo. Ser eu o causante da tua volta...
Espero que todo volva ao rego e que recuperes a alegria e que a saude millore entre os teus.
E eu que pensaba que te esnafraras coa bici !...
Bueno, saudos e a tirar para adiante.
 
Siempre que llueve, escampa. Tendrémos que tener paciencia y mucho ánimo ;-)
Verás cómo todos los tuyos se recuperan poco a poco!! pero cuidate tú que la tensión acaba saliendo por algún lado..

Bicos para ti y para tu Radi

Maca
 
Moitas grazas a todos, polo voso ánimo.
Un bico.
 
Well done!
[url=http://coqhwxdx.com/jxaw/rlvb.html]My homepage[/url] | [url=http://dfyebhho.com/aebe/kwcy.html]Cool site[/url]
 
Great work!
My homepage | Please visit
 
Thank you!
http://coqhwxdx.com/jxaw/rlvb.html | http://vbfqprnx.com/hxct/tipy.html
 
Enviar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?