domingo, maio 15, 2005

Bitácoras que xurden coas eleccións

O 19 de xuño parece ter provocado nacimentos múltiples no blogomillo. Así, dende Eleccións en Galicia, atopei nas súas ligazóns da marxe, outras coma Polo cambio en Galicia, Dende a outra banda (esta ten a pega de que non se sabe moi ben a data das mensaxes), Oito menos vinte e algún máis. Tamén aparece algunha ligazón a blogs sobre a materia en castelán.
Algúns habituais do conto, coma Galego de seu ou Endurance, botan o resto tamén co asunto electoral.
Eu non conto nada, porque entre que apenas teño un par de datos que prometín non difundir (ai!) e que sempre son estúpidamente optimista (neste tema, tamén; ben se ve que non dou aprendido), penso que a miña crónica electoral sería un pouco dos mundos de Yupi...
E para iso xa está Ana Obregón.
Opinions:
Estou de acordo contigo.
Eu de politica non tenho nin idea, malamente sei o que seria bo para a xente e pouco mais.
O dia das eleccions andarei pola terrinha e votarei polos meus de sempre que anque non son cen por cen perfectos, son os que mais se acercan as minhas ideas.
Hai xente que di que os politicos son todos uns ladrons e eu concordo nese pensamento pero eu digolles que hai ladrons que cain millor e que de preferir preferimos a eses.
Un saudo.
 
Vaia, todos los días se descubre algo novo de interese no blogomillo!!! Póñoche un link no meu blog e cando teña algo máis de tempo, lereino de vagar, que ten unha pinta estupenda.
Concordo bastante co que dis, só que eu xa non podo votar en Galiza... os emigrantes estatais é o que temos :(.
Saúdos.
Hai Cada
 
Enviar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?