segunda-feira, abril 18, 2005

Vaia!

Hoxe leo unha estadística que, se ben non me sorprende, tampouco me agrada. Parece ser que os extremeños son os que menos len do Estado (32% frente ó 49% da media estatal), os que menos música escoitan, os segundos que menos van ao teatro (e se non chega a ser polo Festival de Teatro Romano de Mérida...), os que menos van ao cine (un 59% afirma non ter ido nunca), os que menos museos visitan e só suben da media en ver a televisión. Tamén parece que van máis a cotío aos touros...
Non sei se preocuparme: estadísticamente son extremeña...
En fin, non creo que ninguén se ofenda: este blog está en galego e, ademáis, parece que tampouco se conectan moito a Internet (só o 10%, a metade da media nacional).
Opinions:
Hola sapiens: non estou dacordo co que dis. Unha persoa calquera precisa estímulos exteriores para pensar e crecer como tal persoa. Se eses estímulos son únicamente os touros e a telebasura o resultado pode ser demoledor.
Os libros, as películas, a música, os xornais, amplían o noso marco de pensamento, por acción ou por reacción. Ou simplemente, porque nos achegan cousas e mundos que descoñeciamos.
Bicos.
 
concordo contigo, eu creo que son mostras significativas, e hai que vivir na estremadura para saber o que realmente significan as estatísticas... ou iso me parece a min

e non sei se se ofenden... eu tamén o digo dos galegos, aínda que aquí, creo, se nota máis...
 
Deduzo que iop tamén anda por estas terras... ¿Cáceres, Badajoz, Mérida, Vegas Altas ou Baixas, Serra de Badajoz, Vera, Jerte, Campo Arañuelo, Siberia (espero que non, polo seu ben ;-)?
Saúdos cercanos :).
Hai Cada
 
Enviar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?