quinta-feira, abril 28, 2005

Shopping

Chegou a calor e os 31 graos que marcaba o termómetro do coche me fixeron pensar que non había máis remedio xa que lanzarse a mercar algo de roupa de verán. Como son moi ousada, entrei nalgún templo da moda "teen", e quedei gratamente sorprendida ao comprobar que entraba nalgún pantalón dos que alí vendían.
Iso sí, non levei ningún. Estase a dar unha especie de mutación neste tipo de prendas: resulta que agora as cremalleiras miden , como moito, 7 cms. Non é xa que mostres o embigo, e que queda dez centímetros por riba de ónde termina o pantalón.
Picando aquí e alá, fíxenme con un par de cousas que precisaba e con outro par que me apeteceron... Como sempre, acabei mercando os pantalóns nunha tenda onde tamén venden cousas con cremalleiras de tamaño normal e elixín uns que fixeron que os meus ollos dixeran "vacacións!!!". Claro que tan pronto cheguemos aos 35 graos, acabarei poñéndoos para ir traballar, que son moi frescos...
Opinions:
Eu no teu caso já estaria a pronuciar a mítica frase "Levai-me pra Espanha, que eu aqui morro".
 
Juas! O que pasa é que non sei se hai algún sitio que sexa máis España que este no que estou :)
 
I had no idea how many sites i'd find on this subject. Seems a little odd but i'm glad. here's mine -> :)
 
Enviar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?