quinta-feira, fevereiro 17, 2005

Saindo do armario

Hoxe, nun estrano impulso, faleille deste blog a meu irmán (últimamente convertido básicamente no pai dos meus sobriños). Non sei se iso cambiará o meu xeito de escribir aquí, haberá que pedir informes a expertos en saídas do armario. Supoño que non, porque polo de agora ainda non se me dera por poñer verde á family neste caderno. En todo caso, xa non había para contar moita vida subterránea, porque o meu Radical sí que le isto e non é cousa de que se entere de intimidades pola prensa...
En fin, que teño que repoñerme de tanto cambio.
Ademáis, invitáronme a participar nun blog colectivo de tipo intimista... e un colega aragonés "suxeriu" que eu non era quén de dar o tono. Así que, preparándome para o desdobramento. Corto.
Opinions:
Te esperamos :-)
Moitos bicos
 
Yo espero a ver si asoman las musas :)... o quién sea ;-).
Bicos.
 
Enviar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?