quinta-feira, janeiro 06, 2005

Ainda non sei ben que estou a facer

Nunca imaxinara que ía chegar este día... Levo ben tempo lendo blogs e non se me pasara pola cabeza xamais facer un propio, nunca pensei que tivera nada de particular que dicir.
E, o que é a vida, aquí estou.
A cousa comezou hoxe mesmo. Resulta que desde hai un par de anos participo habitualmente nun foro universitario. Co tempo e bos alimentos, hai algunhas persoas dese foro coas que teño unha relación de amizade, ainda que matizada pola distancia. Onte, unha compañeira e amiga preguntou por direccións de blogs. Eu apenas leo blogs que non sexan en galego e non souben aconsellala moi ben. Decidín poñerme a procura de material de lectura para a miña amiga... e acabei rexistrandome aquí.
Agora non sei moi ben por ónde vai tirar esta historia. Sei que non teño o talento dos ilustres blogueiros aos que leo a cotío. Pero quizáis sexa bonito dar a perspectiva de alguén que tivo que acabar na "nova diáspora"...
Emigrada, sí... como tantos dos que andamos polos trinta anos e gozamos do benestar creado polo eterno D.Manuel "descanse un poquito". Comigo o conseguiu: xa non podo votar nas próximas eleccións. Se tivera emigrado hai 60 anos a Arxentina, entón si, pero estou demasiado cerca de Galiza para que me deixen votar. Así que supoño que só queda falar. Ou escribir.
Veremos que vai pasando.
E feliz noite de Reis... ainda que non me lea ninguén :).
Opinions: Enviar um comentário

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?